nattinlägg!

Tar för tillfället en liten break från oth för ett litet telesamtal med min fina, KIMB

- ni förstår hon gillar inte att röka utan att prata med nån i telen samtidigt, ( inte för att ja heller gör det då men ) :P

- men eftersom hon sitter och enbart pratar om hur hennes naglar ser ut och hur jobbigt det är att måla nagellack , så kan ja ju låtsas som att ja lyssnar på vad hon säger , men egentligen sitter jag här och gör ett inlägg ;)  . älskart !

-

jag har ääääntligen framkallat lite bilder btw , glömmer alltid att göra det , men eftersom ja införskaffade mig en ny fin ram med massa plats för bilder idag så tkker ja det var en bra ide ;)

Nu blire cigg, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0