Måndag!

Halloj, vaknade precis upp med världens jävla nackspärr , lovely !
- kan ha att göra med att ja sovit med den bökigaste personen ja vet, carolina Bricer & för er som aldrig har tillbringat en natt med henne kan ja ju berätta att hon är för det första sjukt lång :D:D , sen är hon hur otymplig som hellst och hon ska ligga med benen uppe i luften och huvet rakt i mitt ansikte , honvänder sig om hela tiden och hon drar sina torra fötter mot mitt beeeen !!!!
okej så nu ska ja lugna ner mig!!! :P

-Idag ska ja fan städa , sen ska ja inte göra ett jävla piss, för idag ska ja äääääntligen bara ligga och nörda mitt oth HELA dagen !!
har fan inte kollat det på länge , för ärligt , vetinte ens senast jag sov själv !! :O
aja skit i de , pusshej

söt tjej!!! , nemen ja funderar starkt på att färga denfärgen igen,men får se lite ! har ju börjat med en "hårkur" som tydligen ska få håret att växa snabbare och då käänns det surt att behöva färga utväxten hela tiden..
.
men tro mig , sjukt sugen .. har låtit mitt hår vara ända sen juni , det är fan INTE normalt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you love to sleep with me baby bean

2011-10-24 @ 14:01:36
URL: http://carolinaebricer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0