goddagen!

halloj,vaknade av ett sms... hatar att vakna så :)

Men lite bra var det , för efter bara nån minut så ringde det , och jag har tydligen ett möte idag , som jag heeeeelt hade glömt bort ( ja, ni som känner mig vet ju att ja typ alltid glömmer saker)! , behövs att bli  påmind ett antal ggr om nästan allt...

men det beror faktiskt på mitt adhd , så atte !!

- aa så idag blire möte kl.4 , sedan kanske josefina kmer förbi en sväng för att hämta lite saker som hon har här. och sen får vi se om kimberley kommer hit senare med , men de vet man ju aldrig , ( hon e ju typ lite mytoman ) som alla vet!!!

pusspuss / sofidanielsson


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Godmorgon! allt bra? :)



Snälla rösta på mig så jag kan få bli en av jeansmodellerna och gå en modevisning.

Gilla torp på fb, gå sen in på länken o rösta på mig (Sofia Nilsson), tack på förhand :D

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

2011-10-16 @ 08:25:29
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0