God morgon ! (:

ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig under det vaarma täcket !

Men snart måste ja upp för att Kimberley kommer hit och lämnar sin väska , sen ska vi åka till Ekholmen och sola hon och jag och carro (:

- sedan tror ja att jag och carolina skulle gå på stan en sväng för att fixa det sista till våran extremt fina outfit vi ska ha ikväll ;P

haha , aah ikv blir det ju utgång (självklart utklädd ) :D

Men seriös , kimberley kommer slå sönder mig om ja inte går upp och fixar mig liiiite innan hon kmer iaf ! :p

CIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOO


Kommentarer
Postat av: Thildas Diary ♥

Hejsan! Hur är det med dig? :)

Kul blogg du har föressten! :)

Kram!

2011-10-31 @ 20:10:39
URL: http://thildasdiary.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0