hej

har hunnit med en hel del idag känns det som faktiskt ! , eeeller ?

jag har lyckats få ett par datahögtalare att explodera, ja har fått en propp att gå , jag har nästan slitit av mig håret för att ja inte hade borstat det på två dagar :P

jag har varit och bytt ut min p-stav vilket inte var speciellt skönt , eller ah mest obehagligt eftersom att ja e så mesig av mig, men nu är det gjort och det känns skönt att det tar tre hela år innan ja behöver göra det igen ;)

- sen har ja varit och skulle sola , vilket inte hände iofs för att då ville rosa att ja skulle följa med henne upp till akuten för att kolla lite saker, fick även med oss jeanette och Mio dit , för att Mio har fått en knöl på armen , och var det var är fortfarande ett mysterium fram tills imorgon "/ , stackarn
- Nu är ja så sjukt trött så ja vet inte vart ja ska ta vägen , så vi sätter punkt här och säger godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0